fbpx

Belangrijke update over de “Hulp aan Huis” service met betrekking tot COVID-19

Aan het begin van de intelligente lockdown hebben we besloten om onze “Hulp aan Huis” service voor onbepaalde tijd stop te zetten. Deze beslissing hebben we genomen om de kans op besmetting van én door onze experts te minimaliseren. Nu een aantal maatregelen versoepeld worden, hebben we ervoor gekozen om “Hulp aan Huis” service weer opnieuw aan te bieden, maar wel met een aantal voorzorgsmaatregelen.

“Hulp aan Huis” service vanaf 1 juni hervat

Vanaf 1 juni hervatten we onze “Hulp aan Huis” service met een aantal voorzorgsmaatregelen. Dit doen we om de kan op besmetting van én door onze experts zo klein mogelijk te houden. Uiteraard volgen wij hierbij de voorzorgsmaatregelen van de overheid en het RIVM op.
Onderstaande maatregelen hanteren wij tijdens het maken van en tijdens een afspraak op locatie:

  • De klant en de Appelticket expert hebben bij het maken van de afspraak en tijdens het bezoek geen symptomen van het coronavirus of verkoudheids-/griepverschijnselen;
  • Bij het bezoek worden er geen handen geschud;
  • Tijdens het bezoek zal te allen tijde 1,5 meter afstand worden gehouden;
  • Tijdens de afspraak mag er maximaal 1 andere persoon in de ruimte aanwezig zijn waar onze expert de werkzaamheden zal uitvoeren;
  • Het/de appara(a)t(en) waaraan onze expert werkzaamheden zal verrichten zal in het bijzijn van onze expert door de klant gedesinfecteerd worden;

Inplannen van een “Hulp aan Huis” afspraak

Op dit moment is het nog niet mogelijk om bij het aanmaken van een ticket voor de contactoptie “Hulp aan Huis” te kiezen. Wanneer je graag een afspraak op locatie wilt inplannen kun je dat doen door contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Wil je liever geen afspraak maken op locatie, maar heb je wel vragen over de Apple product(en)? Wij kunnen je ook op afstand helpen. Ook hiervoor neem je contact met ons op via het contactformulier.