Zo gaan wij jouw vraag oplossen.

Bij Appelticket hebben we verschillende manieren waarop onze experts jou kunnen helpen met het beantwoorden van jouw vraag. Deze contactmogelijkheden hebben we zorgvuldig gekozen zodat onze experts je zo snel mogelijk kunnen helpen, maar ook zo uitgebreid mogelijk. Natuurlijk heb jij de keuze hoe je graag geholpen wilt worden.

Zo kunnen wij je helpen
Snel en simpel. Ondersteuning via Chat

Snel en simpel. Ondersteuning via Chat

We kunnen je altijd via chat helpen met het beantwoorden van je vraag. Het voordeel van chat is dat de berichten van jou én van de expert altijd voor jou terug te lezen zijn.

Naar de volgende optie

Snel en makkelijk. Ondersteuning via telefoon

Wat is er nog makkelijker dan ondersteuning via chat? Precies. Ondersteuning via de telefoon!

Met ondersteuning via de telefoon hoef je niet meer te wachten tot de expert je een antwoord heeft terug gestuurd en ben je dus nog sneller geholpen!

Naar de volgende optie
Snel en makkelijk. Ondersteuning via telefoon
Uitgebreide ondersteuning.<br>De expert op afstand laten meekijken

Uitgebreide ondersteuning.
De expert op afstand laten meekijken

Liever een expert die met je meekijkt? Geen probleem!

Door de expert veilig, via het internet, op afstand mee te laten kijken weet je zeker dat je vraag goed wordt beantwoord!*

*Hulp op afstand is op dit moment alleen beschikbaar voor macOS.

Naar de volgende optie

Volledig ontzorgen. Een expert op locatie

Graag bij jouw thuis geholpen worden? Ook dat kan!

Bij het aanmaken van je ticket kun je aangeven dat je graag op locatie geholpen wilt worden. Vervolgens kun je samen met de expert een afspraak maken wanneer je graag op locatie geholpen wilt worden.

Zo kun je pas echt bepalen wanneer én hoe je geholpen wilt worden!

Volledig ontzorgen. Een expert op locatie