fbpx

De probleem fase

Je kent het wel: Je hebt een prachtige iPhone, iPad of Mac en hebt deze al even in gebruik. Echter kan je je mail nog niet versturen, heb je een melding bij instellingen dat je de configuratie van je iPhone moet voltooien en heb je geen idee of je wel een reservekopie van je foto’s hebt.

Je bent niet de eerste die tegen deze problemen aanloopt en wij van Appelticket zijn er om je hiermee te helpen. Ons doel is immers dat wij ervoor willen zorgen dat je je Apple product onbeperkt én zonder problemen kan gebruiken!

Hoe wij jou verder kunnen helpen

Er zijn verschillende manieren om antwoorden te krijgen op je vragen. Vaak moet je hiervoor naar een winkel en het is dan aan jou om tijdens openingstijden van deze winkel een afspraak te maken. Daarnaast wilt de persoon in deze winkel je vaak iets nieuws verkopen in plaats van jou helpen bij het oplossen van je vraag.

Een andere optie is om alwéér je slimme neefje of buurvrouw te vragen. En laten we eerlijk zijn, dat wil je liever ook niet. Daarnaast hebben zij geen haast, jij wel!

Bij Appelticket doen we het anders. Wij vinden dat jij moet kunnen bepalen wanneer, hoe én waar je geholpen wordt.
Hoe we dat doen, lees je op deze pagina