Het aanmaken van een ticket is heel eenvoudig

In een aantal makkelijke stappen kun je een ticket plaatsen. Door het plaatsen van een ticket zijn onze experts in staat om je te helpen met jouw vraag. Een ticket is een overkoepelende term waarin beschreven staat wat jou vraag is, voor welke producten de vraag is én hoe je graag geholpen wilt worden. Hierdoor is het voor onze experts super makkelijk om een ticket te kiezen wat bij hun expertise past. Hierdoor kunnen wij je dus optimaal helpen!

Wat is een ticket?

Leuk z'n ticket, maar wat is het precies?

Wij gebruiken de term ticket voor de gegevens over jouw vraag die we aan onze experts laten zien. Dit zijn de gegevens die zichtbaar zijn voor onze experts:

Het besturingssysteem, bijvoorbeeld macOS, iOS, …
Probleem categorie, bijvoorbeeld mail, apps installeren, configuratie, …
Een beschrijving van jouw vraag, zodat onze experts jouw vraag makkelijker kunnen beantwoorden
De manier waarop je graag geholpen wilt worden, bijvoorbeeld via chat, telefoon, hulp op afstand of hulp op locatie om je volledig te ontzorgen.

Hoe maak ik een ticket?

Hoe maak ik een ticket?

In een paar eenvoudige stappen helpen we je bij het opstellen van een ticket. Aan de hand van deze stappen proberen wij de belangrijkste informatie over jouw vraag beschikbaar te maken aan onze experts. De verschillende stappen voor het aanmaken van een ticket hebben we hier hieronder uitgeschreven

Ga naar stap 1
Stap 1

Stap 1

Apple heeft verschillende producten waarmee je bij Appelticket terecht kan. In deze stap selecteer je het product waar je een vraag over hebt.

Ga naar stap 2

Stap 2

We hebben verschillende vraagcategorieën opgesteld voor het product wat je in stap 1 hebt geselecteerd.

Aan de hand van deze categorieën kunnen we aan onze experts laten zien in welk expertise gebied jouw vraag hoort. Hierdoor zal de expert je nóg sneller kunnen helpen.

 

Ga naar stap 3
Stap 2
Stap 3

Stap 3

In deze stap vragen we je om een beschrijving te helpen van jouw probleem. Hierdoor kunnen onze experts sneller beginnen met het beantwoorden van je vraag.

Kun je je vraag niet goed beschrijven? Geen enkel probleem! Onze experts zullen contact met je opnemen om te achterhalen hoe we jouw vraag kunnen oplossen.

Ga naar stap 4

Stap 4

Wij zijn van mening dat jij als klant moet kunnen bepalen hoeveel je wilt betalen om je vraag op te lossen. Aan de hand van een schuifbalk kan jij heel gemakkelijk de prijs van je ticket bepalen.

Maar let wel op, hoe hoger de prijs, hoe hoger de prioriteit van je ticket wordt en hoe sneller deze dus wordt opgelost.

Heb je heel erg haast om een antwoord te krijgen op je vraag? Plaats dan een spoed ticket. Hiermee brengen wij jouw ticket extra onder de aandacht bij onze experts waardoor je ticket sneller wordt opgelost.

Ga naar stap 5
Stap 4
Stap 5

Stap 5

We hebben twee manieren waarop je veilig en vertrouwd kan betalen, namelijk via iDEAL en Credit Card.

Zo gaan we jouw vraag oplossen